Sinembac Evet canım maalesef öyle ve özel hastaneye gidiyorum. Bu olanlardan sonra hastaneyi ve doktorumu değiştirdim. Kendi doktorumun farkedebileceğini söyledi perinatoloji uzmanı. Kendi doktorumu arayıp bu durumu anlattığımda bunu size söylemek benim insiyatifime kalmış dedi. Devlet hastanesi olsa belki bu kadar çok üzülmezdim. Her gittiğimde 200 lira para veriyorduk.