Sinembac merhaba bende avcılar hospitale gidiyorum detaylı testimizi haftaya bu gün yaptırıcaz inşallah 20+4 olduk bu gün itibariyle, fiyatlar pahalı olduğu için 16. Haftadan beri devlet hastanesinden randevu almaya çalışıyorum ama yoğunluk çok fazla var bende araştırdım vera tıp merkezinde yaptırıcam inşallah 280 tl dedi bir hafta önceden de randevu almak yeterli oluyor dedikleri gibi devlete 200 tl verip siyah beyaz olacağına renkliye biraz daha verilebilir ☺️☺️ Fikir olur size de bu hastane umarım ☺️