Senbibak ayseturk umarım canom bende 34. Haftamın içindeyim Cuma günü tekrar gitcem bakalım ne olur 😂 normal Doğum istiyorsun dimi ailen gelir Doğumda sanırım calısıyor musun
ayseturk Senbibak normal Doğum düşünüyorum şimdlik zaten bebekte Doğum kanalındaymış ☺️ Evet annem gelicek Doğuma ama gurbette tabi buruk zaman zaman. kendi halimizde takılıyoruz Kızçemle. Sizin de az kalmış sağ Salim kucağınıza alın yavrunuzu 🙏
[silindi] nurkiyak 😂😂valla canım o heycanlanla ilber oltaylı olsa kitap okumaz ama senyine de al yanına 😂😂hayırlı doğumlar şahsen ben şimdiden çok heycanlıyım
Fasulyeveannesiii ayseturk eşleri seçebiliyormuyuz bir Bilgin var mı eşim bu süreçte yanımda olsun istiyorum sırf bu yüzden özeldemi yapsam diyorum ablam da devlette yaptı ama annem durdu yanında ben kocamı istiyorum benimle ceksin sancı 😬😬
ayseturk Fasulyeveannesiii günaydın. Tabi tabi öyle söylemişlerdi bize eşlerde olabilir bir kişi seçme hakkınız var demişlerdi. Hatta gebe okulunda bel masajlarını gösterdiler eşlerinize anlatın onlar yaparlar sancı çekerken faydası olur demişlerdi