mrsdoruk Brc06 gebeliğimin başından berş kullanıyorum iyi kide kullanıyorum gebelikle beraber bir bel ağrısı geldi çünkü. Sgk karşılamıyor ismi de osteocare
Ssraa Doktorum WOMAG verdi ama hiçbir yerde bulamadık ki alalım🙄 daha araştırıyoruz ben doğuracağım ama ilacı bulamadık😁
Pembepanter Brc06 ilaç kullanmamak için her gün 1tane şade soda içiyorum. Belli markaların tabi. Bayram arası içemedim ağrım oldu içtiğim zamanlarda sıkıntı olmuyor hem doğal mineraller de almış oluyorsun🌸💜
Egzolgub Diasporal kullaniyorum, 14. Haftalarda vermisti ama ciddiye alip kullanmamistim. Kasilmalarimdan ötürü suanda kullaniyorum. Bir cok doktordan da emilimi en iyi magnezyum ilaci oldugunu duydum 🙃 devlet destelik degil ama fiyati cok ucuk da degil.