39+4 olduk dünden beri akıntım su gibi geliyordu ama sık değil günde 4 yada 5 defa oldu bugünde aynısı olmuştu yaklaşık 1 saat önce karnımın altına adet agrisi gibi agri girdi hala devam ediyordu lavabo ihtiyacim var diye bi kalktim camasirimi islatcak sekilde su seklinde kan geldi dogum belirtisimidir bu hastaneye gidiyorum ama yinede merak ettim