hunilimom yani demkki yalancı sancı dedniz gibi sıklaşmadı çünkü . 38 den önce gelmesn de son adet tarhme göre 38.haftasnda gelir inş 😀 bende kucağıma alırım lokma tatlımı 😍💖❤💓 beniö h bebeğim olamayacak mı derken Rabbim nasbetti o yüzden hep dua ediyorum bebeği olamayn isteyen herkes ehaklarnsa hayrlı saplklı mübark olcak şeklde evlad versn kucamlarna alıo hakkıylahlaklı büyütmeyi nasibetsin rabbim diye 💐🌸🌼💖💓 inş bende normal doğururum. Acile ne zaman gitsem kasılmalarının olduğu zamanLr insan biraz zorlanıyor acı çekiyor sanım doğumhaneye bi alıyolar 2 4 ıkınma arası bebek çıkıveriyor böyle kaç doğm sesine şahit oldum sonra o inlemeler çıprınmalar birden kesüliyor minnak bir kedi sesi gibi ses geldkten sonra. Normal doğumda herley bu kadarmış diyorum. Bi bakıyorum sedye bile değil sandalyede gidiyor doğuran hastalar.... bu beni cesaretlendrdi aslnda. Yalancı sancılarm da böyle beni korkutacak şeklde değil inş normal sancılarmda öyle olur ve kurtuluveriririm.
Cevabınız için teşekkürler 😀 bu arada dün acile gittim el içi kadr 4 gün arayla birdn bi su gelmşti 4 gün süre zarfnda herha gi bi su vs gelmemişti dünde su gelmşti birden bebeğin sandm. Dr değil dedi. Ama suyun çok fazla bebeğin hala önde 36 haftaya yeni girmişsin ama bebek 38+3 lerde görünüyor sen erkn doğurursun muhtemelen dedi. 😉nasib bakalım 🤗