Yldzhh biz de 38+4 olduk bugün 9 gün önce 2700dü bir haftada sadece 80 gram almıştı ben de üzülmüştüm ama şimdi üzülmüyorum araştırdım her çocuk fabrika çıkışlı gibi üst kiloda olmaz sağlıklıysa sorun yok demiş doktorlar iyice aşağı indi karnım da bu saatten sonra ne kadar kilo almıştır bilmiyorum Doğumu bekliyoruz zaten 🥰