Asafmmr inanın bilmiyorum araya bayram girdiği için doktoruma gidemedim, perşembe günü gittiğimde söyleyeceğim. Sol kolumun üstüne yatıyorum ama uyuşukluk sağda oluyor, gün içinde de olmaya başladı telefonu vs tutarken ya da evi süpürürken... Bi tuhaf, hayırlısı diyorum yine de inşallah kötü bi şey değildir :)