Gamzeozdenn İkinci hamileliğim ve sanırım hareketlerni hissediyorum varmı benm gibi erken hisseden gaz sancısı falan değil gıdıklanıyorm resmen içerden kaşıyo sanki öyle bir his hafif dokunuşlar kayıyo gibi oldu bir seferde 😅😅 sürekli olmuyor ama
0biranne BEN varım bende 11 haftalığım ve 3 gündür dediğin hisler bendede oluyor hatta birinde baya bir hissettim resmen yuvarlandı gibi ama Çok nadir oluyor daha çok küçükler ondan sanırım
Gamzeozdenn 0biranne evet çok küçükler daha şaşırıyor herkes daha çok erken diye ama normal demekki sizde hissetmişiniz ☺️ Özellikle gece sırt üstü yattığmda oldu