Cansu37 ben ilk 4. Haftamda alttan muayene ile keseyi gördü. Bebekte göründü canim. Ama geç döllenme olabiliyormuş burada çok okudum , bebek görünmez ise korkma 7. Haftamda kalp atisi icin gitmistik sukur duyduk.. Sadece folik asite başlatıyor. Hayırlı olsun allah sağlıkla gelmeyi nasip etsin