Merhabalar benim ilk gebeliğim 15 hafta 3 gun lük hamıleyım hareketlerını hıssetmeye daha başlayamadım göbegimde daha çıkmadı birde kusma ve bulantılarım cok fazlaydı ilaç kullanıyorum gun ıcınde fakat ıkı gundur yok kusmalarım bıraz panik yaptım çarşamba randevum var ama sizlere de danışmak istedim sizce bi sıkıntı mı var dr randevularıda ayda bir artık insan korkuo