Meltmc00 benim bildiğim kadarıyla normal hastaneden hasta olduğumuzda aldığımız rapor gibi sistemde otomatik görünüyor ve PTT ye yatıyor iki parça halinde süt parası icin başvuru yapmamız gerekiyor diye biliyorum alo 170 den öğrenebilirsiniz isterseniz detayları 👍🏻