delettdmom66 PeLinAvcErtrk hareketlerini elimi koyuncada hissediyorum artk 😍 bide belli agrm olmasa 23+2 szn nasl
Mkaratas PeLinAvcErtrk çok şükür iyi gidiyor 5'li hastane takımı bir kaç zıbın ama ne alsam hep azmış gibi geliyor yetmiyor sanki çocuk çıplak kalıcakmış gibi bir korku var 😂😂 henüz ne araba aldık ne yatak 🙈 Varsa yoksa giysi çamaşır
PeLinAvcErtrk delettdmom66 bende kasıklarımda kıpır kıpır hareketlerini duyuyorum paşamın 🙏👶🏻 Çok iyi gidiyor allaha çok şükür mucize başka birsey değil bu allahıma şükürler olsun bebeğimizi sağ sağlim doğurmak nasip eder inşallah🙏😘
delettdmom66 Mkaratas bitane hastane çkşi 5tane çitlı badı aynı durum bnde var valla bide mağazaya gidip bakıyorum karrsz kalıyorum çok
PeLinAvcErtrk Mkaratas bende aldım canm ama iki tane olsun diyorlar. Yaz bebeği olcak ama hava soğuk olunca hep kışlıkları görüyor gözüm 😳 Bebek arabasını kendi babam aldı beşiğinide eşimin babası alıcak kolay değil torunu olmak 😆😆
PeLinAvcErtrk delettdmom66 zınınlar çok işimize yarıyacak baya almak lazım canm içine atlet gbi kullanıcaz 😘
Mkaratas delettdmom66 delettdmom66 ne alsak hep az ne alsak hep eksik geliyor sanırım annelik şimdiden kendini gösteriyor hep bir yetememe duygusu 😇
Mkaratas PeLinAvcErtrk ohhh maşallah şimdiden kısmetiyle gelmiş hep böyle bereketli olsun sevenleri sevdikleri olsun yanında inşallah 🙏
delettdmom66 PeLinAvcErtrk civilde indirm vardı 3.90 hala devam ediyo sanırm bikactane daha alcam çok güzel ya
PeLinAvcErtrk delettdmom66 evet cok uygun fiyatları canım ben 7 ayımda civile gidicem yüklü bi alışverişe hiç değilse yazlıklarda gelir şuan kışlık var
Zehraelik 23+2 den herkese slm 😍 biz beşiğini arabasını ana kucağını aldık süt sağma makinasını da aldık büyük ihtiyaçlar bitti ✌🏻 Bikaç zıbında aldık ama yaz sezonunun açılmasını bekliyoruz sabırsızlıkla 😍
DenizzzT Zehraelik 23+0 benimde kızlar siz hareketlerini nasıl hissediyorsunuz? Ben sürekli hissetmiyorum gün içinde kısa süreli 3-4 defa şeklinde bir de hep sol kasık tarafımda sizlerin nasıl???