Merhaba kızlar! Bende hastane odasinda ve eve ilk ciktigim gunlerde gelicek misafirler icin, lohusa şerbeti-isim yazili kurabiye ve isim yazili cikolata yaptirmayi düşünüyorum. İnstgramdan da ekleşip fikirlerimizi paylaşabilirz.. kullanici adim: secilylmzz