Kızlar yarın sabah hastaneye yatışım yapılacak sizlerden ricam benim için dua edermisiniz . Kolay geçsin ve sağlıkla kızımı kucağıma alayım ilk doğumum olduğu için biraz tedirginim ve korkuyorum 🙄1 cm açıklığım vardı en son inşaallah ilerlemiştir 🙏🙏Ve tavsiyeleriniz varsa alabilirim 💕