Hamilelikte ve kadın olmaktaki en zor anlarımızdan biri bu olsa gerek. Zararı olsa yapılmaz sanıyorum ki cuma günü kontrol ve rapor için gittiğim doktor speklum dahi kullanmadan eliyle kontrol edip ardından ultrasonla baktı sıkıntı olup olmayacağını sorduğumda bunun sıkıntı olmadığını ve bebeğe zarar vermeyeceğini söyledi sadece hafif kasık ağrısı var ki bebeğimin başı da aşağıda kısacası mecbur kalınınca yapılıyorsa sıkıntı çıkarmaz