Dilan1636 Ben umi plazada sevil pakere gidiyorum tam bir normal doğumcu kesinlikle tavsiye ederim ,İstediğin hastanede yapıyor doğumu ,ilk gebeliğim onun sayesinde oldu 4 yıl sonra 15 günde hamile kalmıştım ,doğumum da çok güzel geçti ben tercihen sezeryan istedim çok uğraştı fikrimi değiştirmek için ama ben istemedim ,sezeryandan sonra hiç yatmadım ağrı sızı bilmiyorum eli çok hafif,Şimdi ikinci doğumuma 20 gün kaldı ☺️