GzdMhmt 10 haftalık hamileyim tüm vücudum da kaşıntı oluştu bir anda,hatta yüzlerim de bile.Böyle kabarcık kabarcık sebebi ne olabilir ki acaba,yediğim farklı bir şey de olmadı ölücem kaşıntıdan :((
Nurguloztavli GzdMhmt benim kaşıntılarım vardı ama bizde eşimle beraber kaşıntı vardı uyuz olduğumuzu öğrendik kediden bulaşmıştı. Karaciğer enzimlerine baktır mantar enfeksiyonu da kaşıntıya çok neden oluyor o duyguyu yaşadığım için çok zor olduğunu biliyorum ihmal etme doktoruna ve cildiyeye mutlaka git allah yardımcın olsun
babymomm GzdMhmt bazen alerjik bazen de hamilelik kolestazından kaybaklı bende de var ama benimki alerjikmiş alerji ilacı kullanıyorum
GzdMhmt Nurguloztavli 2 gündür doktorla hastaneyle uğraşıyorum kaşıntıların yanına el ayak şişmesi de eklendi.Ellerimi ve ayaklarımı tanıyamaz hale geldim.Normalde atopid dermatitim zaten zaman zaman ürtiker olurdum bazı yiyceklere deterjanlara vs.yine aynısı olmuşum ama baya ağır atlatıyorsun bu defa sesi doktor.İlaç verdi bakalım :(
RumisAlgn Ay bildiğin şu anki duygularıma tercüman oldun yaklaşık 2 saatir kaşıntıdan öluyorum bende 32+4 üm bayılicam artık
ayseturk Tam denk geldi benimde aynı şekilde kollarımda kabarcıklar oluştu bilemedim sivrisinek gibi bisey mi ısırdı yoksa yediğim birşey mi dokundu. Stilex jel var ondan kullansam bir zararı olur mu ki. Belki bilgisi olan vardır