Ya napabilirim nolur ya 😭😭 14 haftalık hamileyim ara ara kalp kasi sıkışması olurdu ama dr nrmal demişti 1 dk falan sürerdi ama kesinlikle nefes alamazdım o 1 dk de yaşayan bilir. Nefes alıp vermek imkansız hale gelir hamileliğinde hiç olmamıştı yarim saat ön e başladı tam nefes çekemiyorum tam veremiyorum köye geldik eşim bugün oturduğumuz şehr e döndü arabayla. Kalacağım bilmiyorum mahvoldum yarim saattir yarim nefes alıyorum n4malde kas gevşetici veriyorlardı acilde şimdi napabilirim evde fikri olan yada yasayan var mı 😭😭😭