Pregnantmom Hsnanr 34+1 olacağım yarın ve ilk defa giricen 34 ten sonra başlıyor sanırım riskli bi durum yoksa
Nergis34 Pregnantmom ayniyiz hafta ve gün olarak 34+1 bizde henüz nts ye girmedik heyecanla beklyrxx😁😁
Nergis34 Pregnantmom deneyimini yasadiktan sorna banada anlat canim bende merak edyrm ama randevumuz 19 bi hafta var daha
GamzeTurkk Pregnantmom kız meraklanma normal bi makina sancılara bakıyorlar 😅 lastikler var karnına koyuyor aletlerle 20 dk sürüyor uzanıyorsun makina ölçüyor zaten
Mucizeannesi2806 Ben 36+5 oldum daha hiç girmedim nts ye ya nasıl iştir bide bayram tatili girdi araya 37 de doktorda olucam 🤔🙄