Herkese merhaba.
Çok mutluyum. Tarifi imkansız bir mutluluk. Cumartesi günü önce gebelik testi yaptım ve hamile olduğumu gördüm daha sonra sağlık ocağı kapalı olduğu için özel bi poliklinikte kan verdim ve sonuç pozitif çıktı 🤗 Aslında hiç umudum olmadığı bir anda aldım bu haberi 1 yıldan uzun zamandır evliyim ve olmuyordu çocuğum polikistik overliyim tam artık normal şekilde olmayacak tedaviye başlamalıyız dedim ve ramazan bayramından sonrası için randevu almıştım ki tesadüfi bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Kızlar biraz neler yaşadığımı anlatmak istiyorum. 1 buçuk yıllık evliyim ve ilk günden itibaren hiç korumadık ve hep üzücü sonuç aldım. Aslında çok sorunum vardı, azda olsa kilo problemim vardı, âdetlerim çok ama çok düzensiz di hem bekarken hem de evlendikten sonra 4 5 ayda olduğum bile oluyordu. Burda çok post açtım şunu yapsam nasıl olur, ne yapmalıyım diye çok uğraştım yapmadığım şey kalmadı diyebilirim. Soğan kürü, hayıt tohumu, incir kürü macunlar neler neler. Çok üzüldüm ağladım. Bende sonra evlenip benden önce hamile kalan çok kişi oldu ben hep üzüldüm ama elimden birşey gelmiyordu tabi. Ama iş gerçekten kafada bitiyormuş. Tam dedim ki artık normal yolla olmayacak tedaviye gitmeliyiz ve herşeyi bıraktım birde ramazan girdi araya zaten koşuşturmaca oldu birazda ondan düşünemedim ve rabbimin izniyle oldu çok şükür. Düşünmeyin gerçekten beyninizi rahat bırakın çünkü bunun çok faydası varmış ovulasyon testiyle çok uzun süre yakalamaya çalıştığım yumurtlama günümü hiç düşünmediğim, geçti mi geçmedi mi bilmediğim bi zamanda denk getirdim. Rabbime şükürler olsun diyorum bunu bana yaşattığı için ve hep dua etmeye devam edicem isteyen herkese vermesi için dualarım artık isteyipte sahip olmayanlar için olacak çünkü bende yaşadım ve biliyorum bu zorluğu. Umarım isteyen herkes bu mutluluğu yaşar bir gün önce Allahın izniyle tabi. Yarın hastaneye gidicem, kaç haftalık oldugunu öğrenicem umarım herşey yolunda gider. Her şeyin bir zamanı var ve o zamandan önce olmuyor istenilen hiç birşey bunu unutmayın. Inşallah rabbim isteyen dileyen herkese tez zamanda nasip etsin..