Kuzeyinnannesiiiii 39 haftamız bitti doğuma kaldı 7 gün ne arada giren yalan sancilarharicinde birşey yok
FindiksMom Kuzeyinnannesiiiii ben de 38e girdim arada adet sancısı var hafif onun dışında hiçbi belirti yok ve sıkıldım artık 😒
FindiksMom Kuzeyinnannesiiiii açılma falan var mı ben yarın ilk defa onun için muayene olucam bakalım durum ne kesin bişey yoktur 😒