Hiratrkd Emine82 ayy sen oyle deynce bı telaslandm acaba bebegın hareketlerınde bı skntı mı gordu ama bı de soyle bsey var bnm kı makat gelısıydı en son dondu mu blmıyorm acaba ondan mı ıstedı nst
Emine82 Hiratrkd doktor bana sordu bebeğin hareketleri nasıl diye bende iyi hareketli dedim o zaman nts gerek görmedi benim bebeğim 30. Hafta da normal doğum pozisyonunu almıştı belki sizin makat pozisyon olduğu için istemiş olabilr
Aylininzz Hiratrkd ben geçen cumartesi gittim sancı giriordu ama bisey çıkmadı sonra yine aciklik varmı diye muayne etti 3 hafta geriden gelior 33 haftayım kilosu 1400 az ya bebekte sorun var ya bende ama baklm dier pazrtesi ne dicek haftası yakalrmı acaba
Naz33 Hiratrkd ben 3.5 ay önce doğum yaptım nst hiç sancım çıkmadı sezeryanla doğuma gircektim zaten 37+6da acil doğuma girdim suyum azalmış haberim yoktu yani çok fazla nstye takmayın