Nerden başlamak gerekir bilmiyorum en baştan Rabbimin bana vermiş olduğu bu güzellik için sonsuz şükür ediyorum.. Kendi doğum tarihim olan 29 mayıs günü 38+2 de kuzum kavuştum doğumum yaklaştıkça günü bilirmişcesine benim kızım 29 mayısta doğacak dedim dediğim gibide oldu çok şükür Rabbimin takdiri☺️28 mayıs sabahı kontrol için hastaneye gittim sürekli bi ıslaklık hissediyordum hep iç çamaşırım ıslak hastaneye gittiğimde doktoruma ıslaklık hissediyorum acaba suyum mu geliyor dedim ilk önce karından muayene etti baktıki suyum azalmış alttan muayene edelim dedi aletle baktığında korkulcak bişey görmedi dikkatli olmamı nışan su azalması bebeğin hareketlerinde azalma olduğunu fark edersen hemen gel yoksa cuma günü gel dedi bende rahat bir şekilde eve geri geldim aradan 5 10 Dk geçmedi benim tuvaletim geldi zaten sürekli geliyordu son bi kaç gündür lavaboya oturdum çişimi yaptım tam kalkıcam bi istek daha bitti tam kalkıcam bi istek daha bi anda korkup eşime seslendim oda ben hastaneye gidicem diye şanşa o gün işe gitmemişti seslendim yanıma çağırdım o arada peçeteyle üstümü silmeye çalıştım peçeteye hem su hem kan bulaştı çok heycanlandım ama heyecanımı durdurup kayınvalidemi çağırdık o ara ben hazırlanmaya başladım eşim korkudan ne yapacağını şaşırdı gelmesiyle biz hastanenin yolunu tuttuk saat 6 olmuştu doktorum çıkmıştı başka bir doktora muayene oldum o muayene ederken bi aparat taktı alttan rahmi açıp bakmak için çıkardığında ucu hep kandı o zaman daha çok emin oldum doğumun yaklaştığına yatışımı yapmak istedi eve gitmek için izin aldım ama nst de bebeğimin kalbinin zayıfladığı görülünce eve gitmeme izin verilmedi hemen yatışım yapıldı ama sancım çok azdı suni sancı takmadan doktor eliyle çatalda sancımı başlattı okadar büyük bi acı yaşadım ki doğum acısı yanında halt yemiş aklımı yitirdim acıdan çığlık çığlığa kaldım ki sancım 120 lere çıktığında bile okadar sancılı değildi artık sancılarım başlamıştı ama beni hep nst de bağlı tuttular hiç kalkmadan 14 saat sancı çektim artık dayancak gücüm kalmamıştı her gittiğimde bi parmak yiyip geri geliyordum ama açılma yoktu 3 cm 4 cm bebeğin kafası geride derken 5 cm i gördüğümde sabah olmuştu ve çok az 1 2 damla suni taktılar oda ne hikmetse sancımı komple kesti doktorum bütün gece beni telefonda takip etti eğer doğum olursa hemen cıkıp gelicem dedi ama o gelene kadar sancılarım felan komple gitti tekrardan bi muayene etti ne 5 cm i dedi 3 cm anca eder benim için daha fazla zorlamayalım bebeğe zarar veriyoruz dedi bende o saatten sonrası koptu bebeğime bişey olucak diye korkumdan sezeryanı kabul ettim ve belimden aşağısının uyuşturulmasını istedim öyle abartılacak bir acı değildi saniyede taktı uyuştum 5 dakika geçmeden yavrumu gösterdiler bana Allahım nasıl güzel bi mutluluk 29 mayıs saat 10.30da prensesimi yüzüme tuttular kokusu dünyalara bedel miss gibi cennet kokusu Rabbim isteyen herkese bu güzelliği nasip etsin hamiş annelerede hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip etsin ☺️