DiplomaliEvHanimi canım umarım öyledir , insan iyice bebek fikrine sarıyor kürtajdan sonra , keşke kafamızı başka şeylere yoracak kafada olsaydık da her belirtiyi bebeğe yormasaydık, ben de adetime 5 gün kala gittim kandan baktırdım sonra bir an sevindim sonra tekrar baktırdım kandan değerin düştüğünü görüp eski gebeliğe ait olduğunu anladım 🤤🤤umarım sen güzel bir haber alırsın canım, tekrar hamile olana kadar her ay bebek fikriyle yatıp kalkacağız belli ki sonra hamile kalırsak da bebeğe yine bir şey olur mu düşüncesi, zor işte canım 😓😓