Arkadaşlar bugün bir arkadaşım devlet hastanesinde doğum yaptı bagırsakları yapışmış o yüzden cok kanaması ve ağrısı var ağrı kesici yapmıyorlarmış özelde ağrı kesici vuruluyor mu en azından ilk uyuşukluk geçtikten sonra doğuma çok az kaldı tam kendimi motive etmişken bir korku sardı içimi ameliyat ve sonrası çok mu zorlu