Aysnrplt 30 hafta ve sonrasi yorgunda olunca gunde 12 14 kez bebek hareketinin hissedilmesi gerekiyor bunu bizzat doktorum soyledi.23 haftalikken hissetmemeye baslamistim oda 30 haftaya kadar hareketlerini duzensiz hissetmen yada hic hissetmemen normal demisti fakat 30 ve sonraki haftalar gunde 12 14 kez hissetmen lazim.Bende o gunu yorgun gecirsek dahi yinede hissetmemiz mi gerekir demistim cunku gun boyu hareket ettigimizde bebek hareket etmiyor diye duydum dedi oda her ne olursa olsun 30 ve 30 hafta sonrasi hareketlerini gunde 12 14 kwz hissetmen lazim.Saglikli gebelikte her zaman biz bunu sorgulariz demisti.Sen 30 dan sonra bebek hareketini takip.et suan panik yapacak bir sey yok demiati haberiniz olsun