sevgiasil kizlar yüzümdeki lekelenme ve beyazlatmak için maske kullanmak istiyorum.sinoz falan duydum ama memnun olanda var olmayanda var önerisi olam varmi🤔
Tugceleventsoy sevgiasil bendede var lekelenme haftada 3gün kendim pirinç maskesi yapıyorum ardından pebanthol plus ve madesacol kremi karıştırarak kullanıyorum etkisi oluyor
Seherr sevgiasil sinoza falan hiç para verme gebelikte yüüzmde 3 tane leke çıktı burnumda eczaneden expigment krem aldım 12 tl ye bi kaç gün sürdüm lekelerden eser yok şiddetle bu kremi tavsiye ediyorum lekelerin üzerine sür en az 2 saat kadar güneşe çıkmaman lazım ama
Loya06 Tugceleventsoy canım ikisinı karıştırınca tüylenme yapıyo ben yapmıştım şimdi onun çilesini çekiyorum dikkat et 🤦♀️
Tugceleventsoy Seherr doktor reçetesiyle veriliyor diye biliyorum ben o kremi recetesizde alınabiliyormu canım
Tugceleventsoy Seherr birde iki çeşiti varmış onun bi %2lik birde %4lük yüzde dörtlük daha etkiliymiş sen hangisini kullandın
Mithat Ben pirinçi haslayıp suyuna karbonat döktüm yüzüme sürüyorum beyazlatıyo Kore’nin uygulama tekniğiymiş😀
Tugceleventsoy sevgiasil 1 fincan pirinci 2su bardağı suya lapa olucak şekilde iyice haşla sonra iyice ez soğuduktan sonra göz altların hariç tüm cildine uygula yarım saat bekle cildin gerilicek zaten ılık suyla iyice durula bu kadar☺️
Tugceleventsoy Loya06 a onu duymadım kuzum daha öle bişi olmadı uzun zamandır kullanıyorum ama dikkat ederim teşekkür ederim önerin için💙
Loya06 Tugceleventsoy ne demek canım belki sana öyle etki etmez ama bende tüylenme yaptı cildiyeci söyledi bana o iki kremi karıstırınca tüylenme yapabilir diye 🤦♀️
Tugceleventsoy Loya06 ben genede dikkat edeyim bide yukardaki yorumlarda seher arkadaşımızın sölediği krwm dikkatimi çekti olmadı onu denerim😂
Tugceleventsoy Seherr doktor reçetesiyle veriliyor diye biliyorum ben o kremi recetesizde alınabiliyormu canım