RabiaYusuf Merhabalarr, 18. Haftalık gebeyim kızıma isim bulamıyoruz bir turlu. Kuranda gecmesi onemli degil, anlami güzel olan sizin beğendiğiniz kız isimleri onerirmisiniz.?? Biz hifa’yı ve serrayı cok begeniyorduk ama birturlu karar veremiyoruz...
Tugba_Emre Kızım olsa Gece koyacaktım ama oğlum olacak uzay koyacağız:)Mina Duru Asel Lina...önerebilirim