En çok kafama takılan soru lütfen banada cevap verin 😊 şimdi ben 21+5 günlük hamileyim 5. Ayı bitirip 6yamı girmiş oluyorum bi türlü lafam basmıyo ben 5 aylık hamileyim diyorum kayınvalidemgiller 6nın içindesin diyo onların hesaplamasıyla benim hesaplamam çok farklı çıkıyo onlara göre eylülde bana göre ekimde doğurucam kafam allak bullak biri banada yardım etsin 😂