Canım sancıları falan hiç hissetmedim belden aşağısı uyusuyo bacakların falan bebegin çıkış anını çok az hissediyosun benim kesi olmadı bebeğim çıkarken yırtılma olmuş sadece 3 dikisim var öyle felç kalma riski olsaydı doktorum önermezdi die düşünüyorum 10 gün oldu çok şükür herşey yolunda 🤲