ezgibozkurtkocak Benim ilk hissettiğim sanki göbeğimin alt kısmında kalem ucuyla dürtüyormuş gibiydi pıt pıt şeklinde. Önce anlayamadım aynı his aralıklarla kasıklarımda sağda solda farklı yerlerde olunca anladım bebek olduğunu. Sonra 2-3 gün ara verdi, ve bir dahaki hissettiğimde sanki balık kayıyor gibi çok farklı bir histi onu farketmemenin mümkünatı yok. İçinde bir şey yer değiştiriyor vuruyor falan güzel bir his ☺️