Arkadaşlar daha önce de post açmıştım ama taktir edersiniz ki heyecanımdan ve stresimden yine tecrübeli insanların yorumlarına ihtiyacım var çünkü acil hiç bir açıklama ve girişimde bulunmadı yarın allahtan bitiyor tatil doktora muayene olucam ama sizin yorumunuza ihtiyacım var şöyle ki 6+4 haftalık görünüyorum son adet tarihime göre en son 2 gün önce düzensiz artan hcg 490 dı bu değerden 5 gün önce yani 5+4 teyken 258 di 258 e kadar katlanarak artmıştı ama sonrasında takıldı ve 5 Günde ancak 490 çıktı. Bu güne kadar hiç kanamam olmadı hafif çimçik tarzında arada olan kramplar dışında hiç rahatsız eden kramp olmadı. Araştırma yaptım biraz kimyasal gebelik çok daha erken zamanda görülüyormuş sanırım onun için biraz geç 6+4 ama haftama göre de bhcg geride ve düzensiz artıyor bu belirtilere göre sizce ben ne yaşıyorum dış gebelik boş gebelik ne biyim yada sonradan düzelecek Normal gebelik nedir bu çok stresliyim saglıksızsa ya bi kanama göreyim ya da değerim yükselsin artık bi kese göreyim stresten yedim bitirdim kendimi ne olabilir bu şekilde Benim gibi yaşayan oldu mu ?