Mine valla hiç öyle düşünmeyin normal doğum yaptım sonrasında 37 gün oturamadım. Öyle hemen ayağa kalkıcaksın hiç bişey olmamış gibi olucak diye bişey yok.Arkadaşlarımdan sezaryen olanlarda ertesi gün kahvaltıya gitti dışarıya hiç sıkıntı çekmediler. Yapı meselesi bu biraz. Herkeste aynı olmuyor