Nurguloztavli Merhaba tecrübeli annelere sormak istiyorum 37+2 günlük hamileyim bugün sabahtan beri kasıklarıma baskı oluyor ve ara ara nefesim daralıyor yardımcı olur musunuz normal mi bu zamanlarda yoksa doğum belirtisi mi ?
Kubra96 Nurguloztavli bende 37+5 im bugünden beri kasıklarımda aşırı baskı hissediyorum sağa sola rahat dönemiyorum doğum yaklaştı sanırım bebek kendini hazırlıyor