Marayy yeni evliyken henüz bebek düşünmüyorken ilaç tedavisi uyguladık. Kisti baskılamak için Doğum kontrol hapına benzer bir hap kullandım. Ama bende pek fayda etmedi. Daha sonra Aşılama denedik. Olmadı. Geçen sene Şubat aylarında ameliyat oldum kan değerlerimin çok yükselmesi nedeniyle yoksa doktorlar ameliyat yanlısı degil tekrarlama durumu olduğu icin. Ameliyattan 6-7 ay sonra kist yeniden büyümeye başlamıştı. Sonrasında tüp bebek denedik. Birinci olmadı ikinci oldu. Bebek oluşmaya başladığında kist küçülmeye başladı. Ona en iyi çare bebek demişti doktor zaten ama iste tedavisiz olmadı bende. Toplamda 3 kere aşılama 2 kere tüp bebek denemiş olduk ama tedavisiz hamile kalan çok insan var. Siz doktor kontrolünde misiniz? Tedaviyi ertelemeyin 😊