Arkadaşlar post açıyorsunuz tamam amenna ama neden yanlış etiketi seçiyorsunuz? Hamileyseniz Bebek isteyenler etiketini tıklamayın mesela ya da ürün aldınız beğendiniz Öneri etiketi olmaz.Bir sürü seçenek var postları okuyorum hep yanlış etiket seçilmiş. Özellikle hamile olanlar Bebek isteyenler etiketini çok kullanıyor.Zaten hamilesiniz neden bebek isteyenler etiketini seçiyorsunuz bişi olmuş diye girip bakıyorum kişi zaten hamile bir güzel anısını gününü anlatmış.Tabi anlatsın bende seviniyorum okuyunca ama bebek isteyenler etiketiyle değil gebelik ya da annelerin gün odası etiketiyle paylaşsın. Lütfen biraz duyarlı olun..Sevgiyle..🌸