Alarasel lansinoh daha iyi diye biliyorum ama kalkan kullan canm çok faydalı bende 3 ay var doğumuma ama o kdr acıyokii göğüs uçlarım çatlamış böyle boncuk boncuk olmuş şimdilik hindistan cevizi yağıyla rahatlatmaya çalışıyorum ama yetersiz geliyo.. bende kalkan var arkadaşımda onu istim diyorum