Kızlar 34 haftalık hamileyim çantamı hazırlamaya başlayacağım da, şu ped konusu kafamı karıştırıyor. 7 sene önce ilk doğumumda almamıştım hasta bezi. Hastane vermişti. Şimdi herkesten depend duyuyorum. Kimisi gerek yok normal pedler yeter diyor, kimisi hastane veriyor alma diyor, kimmiş depend mutlaka alınmalı diyor. Ne yapsam bilemedim?🤔