Yenianne92 Merhaba arkadaslar buyukcekmece mimarsinan dev. Hastanesinde dogum yapan ya da yapmayi dusunen var mi acaba yeni bir hastane doktorlari iyi gibi ama inanilmaz kararsizim
zcolak Yenianne92 b.çekemce devlet hastanesinde Murat bey varmış bana onu önermişti kuzenim. Gayet titiz ve özenliymiş. Ama hem evime biraz uzak olduğu iÇin hemde devlet hastanesi olduğu iÇin haftaiçi gitmem gerekecekti, iş yerimle sıkıntı yaşarım diye tercih etmemiştim canım.
deletedmom9494 Yenianne92 evimin yanı ama ben Büyükçekmece kolana gidiyorum hiçte gitmedim devletteki doktorlara
Serap_ Yenianne92 Ben de Büyükçekmece deyim, bir kere gittim bi doktora adını hatırlamıyorum çok ilgisizdi. Hastane evime çok yakın ama galiba Beylikdüzü devlette yapıcam, son 38 gün☺️
Yenianne92 zcolak muayeneye gittim gercekten cok iyi bir doktor ama dogum konusunda karar veremiyorum ozel hastane mi devlet hastane mi. Ozel hastanelere de cok guvenemiyorum uc kurus fazla para almak icin sezaryen yapiyorlar
Prensprenses deletedmom9494 benmde devlet çok yakın kolana kime gdiiyorsun ahmet beye mi rümeysa hanıma mı ben henüz hamile değilimde kontrole gittim kolana
feyzaa34 Yenianne92 canım bende aynı düşüncedeyim benim mekanla çok ilgim yok umraniyeden çorluya gelin geldim ama umraniyede doğum yapicam. Annem 12 sene önce kardeşimi özelde dogurdu dediğin gibi sırf 2 kuruş fazla para icin hem sezeryan yapıyolar hemde küvete alıyorlar kardeşim 20 gün küvezde durdu devlette doktora goturduk sonrasında maşallah bu çocuk turp gibi hiç biseyi yok bunun neden küvete koymuşlar dedi bu olaydan sonra bende devlete gidiyorum arada özele gidiyorum ama tercihim devlet
zcolak Yenianne92 aynı yorum şuan gittiğim hastane için yapılmış (sezaryen yapılıyor para için diye bit kaç kişi yazmış) ama doktorumu seviyorum hala karar verebilmiş değilim 😕
Prensprenses Devlette mehmet kaya yılmazer de çok iyi diyorlar birde bayan var servet hanım ben hormon için gittim baya yoğun ama iyi biri
SerifeEbrinc Serap_ beylikduzu devlette hangi doktora muayene oluyorsunuz acaba ☺ ben Esra hanima gittim 2 kez inanılmaz ilgili özele de gidiyorum bazen ama özelde ki doktorumdan daha çok sevdim tek düşüncem doğuma girmemesi
Nisanurnur Bende kontrole buyukcekmece mimar sinan devlete gidiyorum adalet bey cokda memnunum ama özelde dogum yapıcam devlette yanında kımse kalmıyo o yuzden ıstemem
Yenianne92 Nisanurnur adalet beye bende gittim gayet iyi bir doktor devlet hastanesinde dogum nasil oluyor hic kestiremiyorum ilk gebeligim oldugu icin
Serap_ SerifeEbrinc canım ben bir kere Bedia Zeynep hanıma gitmiştim, çok iyiydi, şu an var mı bilmiyorum varsa yine ona gitcem. Bu zamana kadar Beylikdüzü kolana gitmiştim Doğum pahalı geldi, devlette yapıcam nasip olursa