cansubsrr Kızlar selam Özel prndik şifa hastanesine giden varmı ? Muayne ücreti ne kadar ve hangi doktora gidiyorsunuz ? Memnunmusunuz ?
Ectu cansubsrr Merhaba, 14 haftalık hamileyim Şifa hastanesinde Soner Bey’e gidiyorum. Şuana kadar bir problem yaşamadım memnunum. Ablamın da doktoruydu o yüzden rahatım.
eraysegul cansubsrr Ablam 2 sene önce orda Doğum yaptı doktoru Soner beydi memnundu. O zaman zannedersem 1500 tl ödemişlerdi. Odaları küçüktü en küçük odanın bir büyüğünde kalmasına rağmen.
bsyaaa cansubsrr görümcem o hastane de doğum yaptı bende refakatçiydim yanında çalışanları çok ilgiliydi hemşiresi hasta bakısı ama banyosunda minik minik böcekler gördüm o rahatsız ediciydi
Ectu cansubsrr Hayır henüz almadım, ay sonunda kontrolüm var o zaman soracağım. Sizi de bilgilendirirm
cansubsrr eraysegul Benim için dr önemli oda sorun değil temelli orda kalmıcaz sonuçta bölgeye baktım ama orayada pahalı diyolar
eraysegul cansubsrr bölgeyi bilmiyorum pek ben medikal parka gidiyorum. Soner bey soğuk görünür ama iyi bir doktor bence.
Gozdefiraf cansubsrr evet muane 180 tl normal Doğum 3500 tl zorunlu sezeryan 5000 tl isteğe bağlı 6000 tl