Elvinelvin Merhaba kizlar kasik, bel, karin bolgesinde ağrilar yasiyormusunuz agriniz tam olarak ne sekilde anlatabilirmisiniz? ben yaklasik 6 haftalik hamileyim sol tarafimda agri var endiseleniyorum
aslimutlu1 Elvinelvin bizde 8 haftalık olduk . Normal canım . Bebek büyüyor rahimde sancılar bu yüzden.
Cansu37 Bizde 5 haftalığız bana da ara sıra sol bazen sağ tarafıma ağrı geliyor regl sancısıyla birebir ama kıvrandırmadıgı için korkulcak bişey yok rahim genişliyor bebişimiz büyüyor 😍😍😍💕💕💕