metehan2 39+4 oldum 2 haftadir acilma olmasi icin hersey yaptim ne tavsiye ediliyorsa hergun yapiyorum benim kadar hareketli biri yoktur ama yok acilmiyor. 2 gun sonra kontrolde acilma cikabilir mi? Bu durumu yasayan var mi?
Asenaa metehan2 evet canım benimde hiç bir şeyim yoktu ve ümidi kesmistim 39+5 te gece sancim başladı öğlen doğum yaptım bebek gelmeye karar verdikten sonra hareket etmek açılmayı kolaylaştırır ben öyle yapmıştım
ozgeya metehan2 Saatler içerisinde bile açılma olabiliyor.Birgün önceki randevumda sıfır açıklıkken ertesi gün 4 cm açıklığım vardı.Doğum yaptığım gün saatler içerisinde tam açıklık oldu.
Asenaa metehan2 yok canım kendi sancimla doğum yaptım bir kaç gün daha bekle belki kendi sancin gelebilir
3333 Bol bol ılık duş alın derim hareket halinde olun ve sürekli sukuat yapın eminim işe yaracaktır 😊
aysklc valla benim dün gece sancımla yarım saatte 1 cm açılmış sezeryan olcağım için ilaçla durdurdular
metehan2 ozgeya motive oldum valla tesekkur ederim o kadar yaptigim seye ragmen aciklik olmamasina cok uzulmustum