Bende henüz 22+5 iz 8-10 tane çıtçıtlı badi,2 tane 10 lu ,1 tane 5 li hastane çıkışı,bir tane alt üst takım,bir kaç tane de tulum aldım...8-10 çorap aldım bilemiyorum eksiğim çok gibi geliyor bana ağırlaşmadan halletmek istiyorum herşeyimi...Haziranda doğumum kısmetse