idemKaraglleAtan Kanamam oldu doktor iğne ve yatak istirahati verdi iğneden kullanan var mı 14.3 hafta gebeyim
Nefesim idemKaraglleAtan bende kullandım bendede lekelenme oldu cok az doktor hemen ıgne verdı ıkı tane progestonsa kullanıyorum dıkkat et dedı ıyıyım hıc bır sıkıntım yok
Nefesim Esrelf cok yağlı oldugu ıcın bıraz yakıyor evet ama alıstım artık ıgne vurula vurula canım acımaz oldu
idemKaraglleAtan Esrelf bayağı yakıyor iğne yağlı olduğu için☹ayrıyetten Protestan 200 ml lik içiyorum günde 3 tane 😣 kanamam kesildi ama tekrarlar diye korkuyorum
Asenaa Kaç haftaliksiniz kızlar ben 16. Haftadayim plesenta aşağıdaymis biraz o yüzden vuruluyorum gerçekten acitiyor ve sonrasında da ağır yapıyor
idemKaraglleAtan YcelMlayimYldrm benimde haftalık 3 tane kaldı inşallah kanama tekrarlamaz Allahım hepimize şifa versin yavrularımızı bize bağışlasın
Gulhilal Benim 10haftalikken kanamam oldu gece acile gittim orda proluton depot igne vurdular ama kanamanin bebekle alakasi yokmus.vajinal muayenede rahim agzinda polip oldugu ortaya cikti.
idemKaraglleAtan Gulhilal ultrason da görülüyor bebek ayrı bi yerde kanama farklı bi yerde.bebek gayet iyi demişti doktor ama kanama da riskliymiş düşük olma ihtimali de olabiliyormuş.geçmiş olsun size de gülnihal hanım
Gulhilal Tyk53 polip cok küçük oldugu icin su an herhangi bi islem yapmadi.dogumdan sonraya kaldi artik