Haribo42 ay nolcak kuzum konuş konuş 😀 şeye çok güldüm bırak hava abla kardeşin temizliyora🤣🤣🤣🤣 bizimde ramazanin ilk yarışında beraberdik o hazırlardı gidip yerdik masayı ben kaldırırdım sonra çok sıkıcı geldi dedimki ben gelmem daha siz kendinize göre takilin😁😁😁 bide niye söylüyor evimi kaç gündür süpürmedim diye senden bisey beklemiyodur umarim🤔 bunlarin topu boyle ya hepsi gıcık. Aslında benim kayinvalidem çok iyidi almanyaya gezmeye gitti orda domuz etimi ne yedi gelince tuhaf biri oldu 😏 evde eşlerimizle iyi olalimda onlarin haplarından geliriz😜🤗🤗