Esenn1 Serifemrh Süt hamileyken de gelir zaten ben 26+4 üç benden geliyor az az... gayet normal bişey
Zmrtbdk Serifemrh hayır canım değil.Bazı kadınların gebelikte göğüslerinden süt gelebiliyormuş.Ama sıkmamak,göğüs ucunu çok uyarmamak gerekiyormuş yine de.
Aysnrplt Serifemrh sen sıkıp çıkarmaya çalışma canım rahim uyarılıp kasılıyormuş. Bazı Kadınlarda erken gelebiliyormuş süt öyle kimseye de çok söyleme nazar etme
Ebrtuna Benımde 30 haftalık suan benimde sıvı akıuor sıkmayn dediler cnku bebek sut emmeye basldnda ılk akan sıvı antibiyotik miş kesınşıkle dokunmayın diyrlar