Kızlar eşim beni annenler bıraktı evde tadilat var diye hemen hemen 1 ay görüşemicez bugün gitti yanımdan eve varınca bende dedim hani yorma kendini fazla öğünlerini aksatma falan dikkat et kendine bana direk bağırdı sen benim işlerime karışma ben nasıl istiyorsam öyle yaparım diye ama gerçekten bundan başka bişey demedim onu düşündüğüm için söyledim hatta üzüldüm ayrı olduğumuz için hani buruklaştım. Böyle bir durumda nasıl davranmam gerekiyor artık ona bilemiyorum fikirlerinize gerçekten ihtiyacım var