DuruMelek Kızlar bulantılarınız kaçıncı haftada azaldı geçti? 11. haftadayım hala çok kötüyüm midem ağzımda geziyorum
NazlnrTan DuruMelek 16+4 üm hala geçmedi 😞 resmen daha önceki zamanları hatırlamıyorum bile hep ağzımın tadı böyleymiş gibi geliyor. Takmıyorum kafama artık 😑
Msy16 DuruMelek 15+3 olduk bugün ikiz gebeyim hala devam ediyor birde üstüne ülser çıktı ağrıyosa bulanmıyo bulanıyosa ağrımıyo sinir sistemım çöktü artık çok kötüyüm bazen kafayı yiyorum zannediyorum 😭😭
Aysenurtsr 12+5 haftaligim allaha sukur azaldi. Var ama cok rahatsiz etmiyor. bunyeye gore degisir diyorlar hep. Insallah cabuk atlatirsiniz 🤗
BerkefeninAnnesi 31 haftalığım hala geçmedi, baskı oldukça daha kötü oluyorum ilk zamanlar ki gibi çok değil ama geceleri uykumdan istifra etmek için uyanıyoruuum 😟 umarım sizde olmaz 🤭
DuruMelek BerkefeninAnnesi bende dün gece uyandım uykumdan yaa birde çalışıyorum çok korkuyorum geçmezse diye 🤢
BerkefeninAnnesi DuruMelek bende çalışıyorum😟 Allahtan ki önümüze gelen hafta son çıkıcam izine artık, oğlumla dinlenmeye ihtiyacımız var. Gece gündüz yoruluyoruz 😟
Mineeee Bende senin gibiydim canım hiç geçmicek sanıyodum ama 14 haftamda kusmalarım gitti midem tabkde bulanyo çok şükür azda olsa yiyebiliyorum hiç bişe yiyemiyodum herkesde farklı oluyor sabret 14 haftadan sonra hafiflersin Allahın izniyle inşAllah
Dlktpl Ben daha cok yenıyım 6+4 acım aslında yemem gerek ama hıcbısey gormek ıstemıyorum yemeklerden tıksınıyorum
Gulara Dlktpl bende 7+1 haftalik hamileyim midem bulaniyor canim hic bişey istemiyo diksiniyorum her şeyden.
Gulara Msy16 bendede ikiz hamilelik. 7+1 bulantılar beni öldürüyor. Sizde karın altında ağrılar varmı?
Sevgul8592 11haftalığım aşırı değil şükürler olsun ama sabahları çok oluyo bide aç kalmamak önemli aç olunca da çok bulantı oluyo ☺
Msy16 DuruMelek amin inş tek dileğim sağlıkla kavuşmak evlatlarıma allah sabır versin herkese bulantı kusma yaşamayan hiç zor hamilelik geçirdim demesin 😔😔
Msy16 Smg58 bende hiç etki etmedi zofer zofran varmış sanırım ağızda eritme cok acı bi tadı varmış ama çok iyi geliyo dıyorlar bı arkadasımda kullandı doktorunuza onuda sorun istersenız bende metpamit lansor içiyorum midem çok ağrıyor çünkü
DuyguUysalBayraktar Smg58 bende zofer kullanıyorm. 12 haftaya kdr 8lik ve sabah akşam kullandım. 13. Hafta sdce sabah kullandım. Şimdi 4lük ve sdce sabah kullanıyorm. Bzen kendmi denemek için bu gün içmiyim diyorm ama o gün bana zindan oluyo🙄 galiba bende doğuma kdar kullananlardan olucam😢 şimdi 17 haftalığız.