Merhaba güzeller bebeğim 7Haftalık hamileyim ilk bebeğim. Heyecan ve Sevincimiz dorukta. Allah’a şükürler olsun herşey yolunda. Fakat koku hassasiyetim ve miğde bulantılarım var. Yemek yemeğe çalıştığım anda maalesef sonuç kötü oluyor. Hap kullanmayı tercih etmedim zararı olmasından korkuyorum ve bu sürecin kısa zamanda geçmesini temenni ediyorum. Şimdi güzel anneler sizlere sormak isterim ; gün içinde çok uykum geliyor ve kesintisiz nefes almadan uyuyorum 🤦♀️ Sanki büyük bir temizlikten çıkmış gibi sonucunda yorgun uyanıyorum. Sizlerde de benzeri durum yaşayan var mı 🤷♀️